Väntar på tomten

Ja, jag sitter på datan medans jag väntar på tomten. Känner mej på lite dåligt humör så jag sitter för mej själv framför datan ett tag. Gillar ju att "leka" med mina kusiner som är här, men känner mej helt irriterad på allt just nu. Så är det ofta, men det går väll över. Eller så blir det ännu värre, HAHA. Vi får hoppas på det första.

"Tomten" som egentligen är min mammas jobbarkompis son (sjukt pinsamt) ska komma om en halvtimma typ. Ser ju verkligen fram till att tvingas krama min mammas jobbar kompis son! Kommer bli så pinsamt att se henne sen, hon ska följa med hit.. Och hon jobbar på min skola. Så jag kommer se henne typ varje dag sen.. DÖR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0